ד"ר שפי שלום ברצוני לקבל חוות דעת אז הסיפור הוא כזה: לפני 5 שנים התחילו לי הפרשות מוזרות כמו גושים כאלה לאחר מתן שתן פניתי לרופא משפחה עשיתי משתח וזוהו חיידקים גרם שללים ההשארה של הרופאים הייתה שאולי זו מחלת מין קבלתי זריקה של פנציילן וכמו כן דקסילין למשך 10 ימים אך ללא הואיל משם ועד היום עברתי את כל הבדיקות האפשריות כולל p c r שתן ןבדיקות למחלות מין בקופה אך הכל יצא שלילי! התופעה הזו לא עברה ועד היום אני סובל מאי נאימות לאחר מתן שתן וכאשר איני מקיים יחסי מין לאחר שבוע חוזרים לי ההפרשות מה עליי לעשות אני על סף ייאוש?? יש לציין שאני נשואי עם 2 בנות